Search This Blog

Friday, August 19, 2011

Sredina

Ova drevna igra, iz koje su kasnije nastali picigin i vaterpolo, ponovo se igra na Škveru.
Igra se u moru sa loptom za Sredinu (sa kojom se kasnije poceo igrati i vaterpolo) , izmedju barki i konopa, a broj igrača je minimum 3 + 1 ( kukavac koji je u sredini).
Detaljna pravila ce kasnije biti objašnjena, za sad će slike biti dovoljne
Nema poena, golova, bodova. Ovo je spartanska igra, na izdržljivost. Zapravo kad sam sišao na Boku , da odigram prvu partiju , jedan od sredinaša mi je prišao dok sam stajao na ivici betonske plaže i uradio ovo :

Naravno , nije poenta igre dodavati samo prvom do sebe. Da ima poena, dodavanje "Kroz glavu" ili "Kroz uši" bi zasigurno nosilo 2, ako ne i 3 poena.

Naravno, ultimativni vrhunac igre je kada onaj koji je u sredini doživi "fetanje".Ovo može da ostavi i traumatične posledice (po ovoga u sredinu, što izgleda ko da se davi).Fetanje se najčešće dešava u poslednjim partijama koje su na programu toga dana ( 18.30h - 19h)


Pokušao sam malo da vam približim (be)smisao ove igre, ali više o tome ćete moći da čujete u eksluzivnom intervjuu sa Guruom Sredine koji slijedi (čim se montira)

9 comments:

  1. Dream Drive ili na maternjem Voznja!!!
    do DD dolazi uslijed nemilosrdne i iscrpne voznje jednog lika u sredini od strane ostalih iskusnih igraca duze vrijeme uslijed cega se doticni lik emotivno i fizicki urnise za sva vremena...

    ReplyDelete
  2. ...Ja mislim da se Stevo Milosevic Stiv ove sezone najvise puta nasao u biljeznicama novskih skauta...imao je nezaboravne partije...

    ReplyDelete
  3. hoce li Zeljka mlade plivace obucavati stilom "sredine"?

    ReplyDelete
  4. ...pa kako mislis da je nastao leptir stil (delfin)

    ReplyDelete
  5. V. je u opticaju, svaki dan.
    izronio jeste, ali u fete!!

    ReplyDelete
  6. Stiv je od jeseni draftovan 100%.
    Juce je trcao/trenirao po setelistu.
    Ali se prodo u nenakvu odbojku-picigin na plazu pored.

    ReplyDelete
  7. Uh, danas mi je bio DD,tj FETALI su me ;))))))

    ReplyDelete
  8. POCELO JE OPET !!!!!!!!!

    ReplyDelete